Původně byl plán navštívit v létě Skandinávii, ale z menší opravy se vyklubala spíš renovace. Když bylo jasné že nestíháme odjet, žačli jsme hledat náhradní variantu bez Trabika. Po dvou hodinách pátrání v Last minute zájezdech jsme se shodli na tom, že si
nedokážeme představit dovolenou jinak než na cestě. Navlíknul jsem tedy opět montérky a za pár dní dodělal s pomocí kamarádů (Karbon, Mikeš, Luboš) nejnutnější pro delší cestu.
Zbývalo 8 dní a tak jsme zamířili zase na jih. Tentokrát do Chorvatska - snad i proto, že bylo na kapotě. :-)
|
|
1.den - Odjezd, Gabčíkovo, Balaton 418 km
|
|
|
2.den - Balaton, Varaždin, Zagreb 431 km
|
|
3.den - Plitvice, Zadar, moře a sladké jezero Vrasnko 216 km
|
|
4.den - Topolánkův Split a plavba na Brač 198 km
|
|
5.den - Pláž Zlatni rat a šok na Makarské 34 km
|
|
6.den - Údolím Neretvy, Dubrovník 433 km
|
|
7.den - Návrat domů (přes minové pole) 726 km
|
|
8.den - Kosa v Brně a ukradené Kosovo 247 km
|
Trabant 601X - Leštěnka
Motor dvoutakt, dvouválec vzduchem chlazený
Objem 700ccm, lehce snížené hlavy (výkon asi 30HP)
Zapalování ImfSoft Universal Ignition, převodovka tripoid
Brzdy přední kotoučové, zadní bubnové (4T)
Pneu Hankook 155/70 R13 s nízkým valivým odporem
Dojezdové kolo 105/80 R14 pod podlahou kufru.
Lůžková úprava kufru a zadních sedadel.
Alternátor 70A, čirá optika, zatmavená zadní skla.
Navigace Mio, iGo MyWay 2008 Plus
Posádka: Hanušová Andrea, Komenda Jan (honkom)
Ujeto 2688 km (8 dní)
Nejdelší denní úsek: 726 kmh
Spotřeba: 5,8-6,4 l/100km
Závady: Špatně zabírá spojka při rozjezdu, občas nesepne startér.
Nejjižnější bod trasy: Dubrovník (HR)
|
Menší generálka před cestou. Zvláštní dík patří zejména Karbonovi a jeho zlatým ručičkám.
|
|